27 Disember 2017

# Vivix

Kulit Lebih Lembut, Anjal Dan Berseri - Polifenol Sangat Berkesan

Polifenol adalah sekumpulan bahan semulajadi yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Ia berperanan memberi mereka warna sambil melindungi dari penyakit. Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan kulit kita, melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerosakan radikal bebas termasuk meningkatkan kesihatan dan seri kulit.

Tahukah Anda? Kulit anda boleh menghasilkan kulit baru dengan menyingkirkan sel kulit mati setiap hari, mewujudkan lapisan baru kulit setiap 28 hari.

Memiliki kulit yang lembut, anjal, segar dan berseri adalah impian setiap wanita. Kita boleh milikinya dengan polifenol, salah satu nutrien penting bagi kulit untuk menyokong pengeluaran kolagen untuk menganjalkan kulit, menghalang kedutan dan kendur, dan menggalakkan pembentukan tisu yang sihat supaya anda dapat menikmati kulit yang sempurna tanpa cela.



Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol mungkin mempunyai potensi untuk menggalakkan penghasilan kulit sihat dan berseri dengan:
  • Melindungi kulit dari kerosakan UV.
  • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedut.
  • Menyokong pengeluaran kolagen yang sihat.
  • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda.

Sumber:
  1. James V., Michael K.D., Laure R., Suzanne E.G.F.,Sewon K.,Gary J.. Fisher, and John J. V., Decreased Collagen Production in Chronologically Aged Skin Roles of Age-Dependent Alteration in Fibroblast Function and Defective Mechanical Stimulation, American Journal of Pathology, Vol. 168, No. 6, June 2006 Copyright © American Society for Investigative Pathology DOI: 10.2353/ajpath.2006.051302
  2. Joi A. N., and Santosh K. K., Skin photoprotection by natural polyphenols: Anti-inflammatory, anti-oxidant and DNA repair mechanisms., Arch Dermatol Res. Author manuscript; available in PMC 2010 Sep 1.Published in final edited form as:Arch Dermatol Res. 2010 Mar; 302(2): 71.Published online 2009 Nov 7. doi: 10.1007/s00403-009-1001-3


Di mana kita boleh dapatkan Polifenol ini?

Polifenol yang terbaik sudah dijumpai dan ia hanya terdapat dalam suplemen Vivix Shaklee.

Jika anda ingin dapatkan Vivix Shaklee sekarang. 
Boleh klik BELI SEKARANG menggunakan belian kad kredit/debit 
atau whatsapp saya di 01112909102

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida