26 Disember 2017

# Omega Guard

Siapa Yang Perlukan Omega Guard Shaklee?

Terdapat 3 Keistemewaan Omega Guard Shaklee iaitu
Minyak Ikan Berpekatan Tinggi;  Omega Guard membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).
Penyulingan Molekul Berganda;  Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam Omega Guard menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PBC dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.
Sahabat Laut;  Diiktiraf oleh Friend of the Sea untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.

Siapa yang perlukan Omega Guard Shaklee ini?  Testimoni OmegaGuard Shaklee

1) PENGIDAP KANSER

2) PESAKIT JANTUNG & DARAH TINGGI


3) TINGKATKAN DAYA TUMPUAN & MENAJAMKAN OTAK

4) GOUT

5) NAK KURUSKAN BADAN

6) BATUK BERKAHAK & SELESEMA

7) EKZEMA, ALERGIK & RESDUNG

8) ASMA atau LELAH

9) SAKIT SENDI

10) MIGRAIN, KEBAS-KEBAS KAKI & TANGAN


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida