10 Januari 2018

# ESP # Vitamin C

Parut Chicken Pox Hilang | Set Kulit Cantik Sihat


Testimoni Parut Chicken Pox
oleh masliha ismail
.
Sepanjang hidup saya tak pernah kena chicken pox. Tapi penghujung tahun 2012 saya berjangkit chicken pox dari bayi saya (baru 3M) umur 27thn baru kena.
.
Habis seluruh muka & badan naik chicken pox.  Dia punya merenyam ya Allah..dahsyat sgt. Geleng kepala tgk diri sendiri..tapi menangis ya Allah bila tgk baby sy yg kecik tu pun sama teruk chicken pox dia dgn saya.
.
Dapat 2 minggu MC lepas hantar pic ni kat bos. Dia pun seram. Takut berjangkit ke staff lain.
.
Masuk keje semua staff yg xtahu sy kena chicken pox tanya kenapa muka tiba2 byk jerawat. Malu tu tuhan je tau...
.
Ikhtiar saya time tu amik ESP + Vita-C Shaklee.  Itu je pun yg mampu dan berbaloi lagipun time tu saya menyusukan baby saya. Kebetulan ESP sgt2 membantu dlm penyusuan. Kira 2 in 1 la.
.
Supplemen ni bukan bertindak secara drastik mcm produk lain. Untuk mengantikan sel2 atau kulit yg rosak/mati amik masa. Sekurang2nya 3 bulan. Jgn mudah putus asa.
.
Alhamdulillah...berkat konsisten parut chicken pox semakin HILANG (skrg xde lgsg). Yang ajaibnya kulit wajah pulak semakin CERAH. Dan yang paling UTAMA sekali, kali ni dpt fully breastfeed baby setahun lebih...
.
Dari konsisten dah tukar jadi pengguna SETIA. Sampai skrg xtinggal ESP + Vita-C Shaklee tau. Siap top up set hamil Shaklee lagi sbb preggy anak ke 3.
.
Jatuh cinta sungguh dengan Shaklee.
- Beauty without pain (cantik tanpa sakit)
- Beauty from within (cantik dari dalam)



Berminat untuk dapatkan set chicken pox atau set kulit cantik sihat sekarang?



Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida