28 Januari 2018

# Alfalfa Complex

Badan berasid dan berangin? Rawat cepat!

Macamana cara nak buang masalah badan berasid? Masalah badan berangin?
.

Kerana jika tidak dibuang..
.

Ia akan timbulkan banyak lagi penyakit
.

Antaranya.. berak tak lawas, berak berdarah, sembelit teruk, perut berangin/kembung dan mula sakit kepala/migrain.. sebab apa? Sebab badan kita sudah mula berasid dan banyak toksin berlebihan.
.

2 benda nie la punca kepada penyakit kronik.
.

Untuk neutralkan asid dalam tubuh kita kita perlukan sesuatu yg bersifat alkali. Kalau aida, aida pilih Alfalfa. Sebab alfalfa bertindak mengalkalikan asid dalam perut dan memudahkan pengerakan usus bermula dari penghadaman kita.


Apabila penghadaman baik. Secara automatik, kita boleh keluarkan toksin dalam tubuh secara semulajadi (detox toksin keseluruhan badan).
.

Punca penyakit pun dari perut. Segala toksin akan berkumpul dalam perut. Jangan biarkan toksin dalam perut kita.
.

Toksin wajib dibuang bagi mengelakkan tubuh terkena penyakit.
.

Apabila benda tak elok dalam badan keluar. Inilah yang memberikan pengguna alfalfa miliki kulit yang cantik. Sebab badan dah bersih. Kesan luarannya tentulah cantik.
.

Untuk order/ konsultasi produk shaklee boleh terus wasap Aida 01112909102




NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi manfaat ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida