20 Januari 2018

# CoQ-Trol Plus

CoQ10 Tingkatkan Tenaga Lebih Hebat

Seharian kita bekerja sudah pasti penat untuk menguruskan rumahtangga dan anak-anak. Kini kita tak perlu bimbang lagi sebab CoQ10 boleh bantu kita untuk tingkatkan tenaga lebih hebat dan lebih cergas. 


Bagaimana Gaya Hidup Menjejaskan Penghasilan Tenaga

Seperti sebuah kilang, badan kita memerlukan sel-sel (stesen penjaga tenaga) dan nutrien-nutrien (pekerja) untuk berfungsi seperti biasa. Setiap sel mengandungi satu stesen penjanaan yang bernama mitokondria untuk menghasilkan tenaga untuk badan anda dan ia memerlukan satu nutrien, Coenzyme Q10 (CoQ10). Badan anda boleh menghasilkan mitokondria dan CoQ10 secara semulajadi. Akan tetapi, penghasilannya akan merosot dengan usia yang meningkat dan cara hidup tidak sihat seperti pemakanan yang rendah nutrien yang memberi tenaga, serta tinggi kandungan lemak dan gula, pencemar persekitaran, stres dan kurang bersenam. Hasilnya, anda akan berasa lesu, mengantuk dan mudah berasa letih.


Tingkatkan Tenaga Anda dengan Polifenol dan CoQ10

Tinggi dengan antioksida, polifenol membantu meningkatkan prestasi sel ke tahap optima, menambah jumlah mitokondria dalam sel. Sebagai pekerja dalam stesen-stesen penjana tenaga, CoQ10 diperlukan untuk mengecas badan, memperbaharui tenaga agar badan anda berfungsi lebih efektif.


Berminat untuk dapatkan CoQ-Trol Plus Shaklee anda sekarang?
KLIK SINI UNTUK MEMBUAT PESANAN COQ-TROL PLUS BERHARGA RM157.68 SEBOTOL



NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi manfaat ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida