4 Januari 2018

# ESP # Ostematrix

Ubat Gastrik Paling Berkesan

Lesu, mual, sakit perut, kembung, perut tak selesa, muntah, cirit-birit, badan mengigil, pedih perut antara gejala yang pernah aida alami semasa gastrik.


Lewat makan dan badan banyak masuk angin adalah punca yang dikenalpasti. Kita yang ada masalah gastrik wajib jaga makan betul-betul, kalau lewat sikit memang padah la menimpa diri..huhu
Jadi, untuk tangani masalah gastrik ini, kita perlu amalkan ubat gastrik semulajadi.

Ubat gastrik semulajadi nie ada di dapur rumah kita je. Ubat gastrik semulajadi adalah makanan kita setiap hari iaitu halia, baking soda, cuka epal, kulit kayu manis, jintan manis, bawang putih, daun pudina/peppermint, dan biji pelaga.


Tapi aida tak sempat nak sediakan semua step-step yang perlu dibuat setiap hari.
Kesibukan la katakan.


Jadi aida ambil cara paling mudah dan ubat gastrik paling berkesan yang aida amalkan ialah set gastrik shaklee (set gastrik shaklee adalah suplemen, bukan ubat yang merawat).


Set Gastrik Shaklee yang boleh kita amalkan ialah ESP Shaklee, Ostematrix dan Peppermint Gingger Plus


SET ASAS UNTUK HILANGKAN GASTRIK DENGAN CEPAT


Macamana Set Gastrik Shaklee Berfungsi?


  • PEPPERMINT GINGER PLUS - kurangkan kembung perut, loya, mual dan pedih perut kerana dalam peppermint mengandungi halia, pudina, jintan manis yang mampu hilangkan gastrik.
  • ESP - dalam esp ada kacang soya yang bermutu membantu meneutralkan perut yang berasid disebabkan asid hidroklorik.
  • OSTEMATRIX - pesakit gastrik perlukan susu untuk kurang keasidannya iaitu 6.4-6.8 pH menghampiri tahap pH neutral. Jadi ostematrix shaklee mengandungi kalsium bagi mereka yang tidak gemar minum susu.


Mahu dapatkan Set Gastrik Shaklee Sekarang?

Set gastrik shaklee ini sangat membantu aida dan ramai pesakit gastrik sudah atasi masalah gastrik mereka dengan set gastrik shaklee. Anda boleh baca testimoni di bawah:

TESTIMONI 1: Set Gastrik Shaklee
Alhamdulillah nampak macam dah beransur baik. Thanks a lot. saya try stop 2 hari tak makan shaklee pun nampak ok. alhamdulillah. syukur sangat


TESTIMONI 2: Set Gastrik Shaklee
Selepas cikgu amalkan set gastrik shaklee nie. Banyak perubahan. Puasa pun Ok. Alhamdulillah


TESTIMONI 3: Set Gastrik Shaklee
Salam kak, baru ingat nak whatsapp akak, alhamdulillah kak, ada nampak perubahan dia, dah kurang muntah, pening dah kurang, pastu dah kurang pedih hulu hati dan dah tak merungut bila makan nak muntah-muntah. Dia minum plain je. Tiap pagi sebelum sarapan dengan malam sebelum tidur.

Berminat untuk dapatkan set gastrik shaklee sekarang?
KLIK SINI UNTUK MEMBUAT PESANAN SET GASTRIK SHAKLEE YANG BERHARGA RM286.20 SATU SET



NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida