8 Januari 2018

# Ostematrix

Sembelit Ketika Berpantang


KES 1: SEMBELIT WAKTU BERPANTANG 
SEBELUM KENAL SHAKLEE, Saya sembelit hingga hari yg ke-10 memang menakutkan. takut jahitan terbuka. SELEPAS KENAL SHAKLEE, Hari ke-3 berpantang, Ostematrix sangat membantu masalah saya kali nie, semalam je dah 4 kali buang air besar, lancar dan tidak menyakitkan ;) lega sangat-sangat.


KES 2: SEMBELIT SELEPAS OPERATION
Saya melahirkan anak pertama memang mimpi ngeri bagi saya, tak sanggup rasanya menahan luka belahan di perut bila ke toilet. 2 hari lepas saya selamat melahirkan anak kedua saya. baby kali nie memang saya tak tinggal 2-4 biji Ostematrix sebelum tidur, belajar dari pengalaman sebab kali ini pon C-Sec. Hasilnya alhamdulillah tiada lagi mimpi negeri. pagi nie dah selamat buang air besar dan tiada sembelit langsung. Semuanya smooth shj, syukur sgt. Ostematrix membantu melembutkan najis di samping menggalakkan susu badan dan menghilangkan sakit pinggang ibu berpantang. Saya amalkan ostematrix sejak awal mengandung lagi, memang xde crmp kaki sampai akhir pregnancy walaupun baby saya lahir besar, alhamdulillah.


inilah antara kes pengguna Ostematrix yang alami masalah sembelit ketika berpantang (bersalin normal/ pembedahan). 

Kedua-dua kes ini sudah atasi sembelit ketika berpantang dengan pengambilan Ostematrix Shaklee.



Bagaimana Ostematrix Bantu Lawaskan Berak dan Atasi Sembelit Ketika Berpantang?

Ostematrix mengandungi magnesium yang bantu menarik air dalam usus menyebabkan najis menjadi lembut dan membantu melawaskan ibu membuang dengan selesa tanpa rasa sakit perut (pastikan ibu minum air yang mencukupi) utk mengelakkan kekurangan air dalam tubuh.


Selain itu, Ostematrix jugak sangat bagus diamalkan untuk mereka yang tak suka minum susu. 

Sebiji Ostematrix bersamaan Segelas Susu atau 80 Biji Buah Badam 


OsteMatrix juga sesuai untuk mereka yang mengalami sakit-sakit badan, sakit belakang, sakit gigi, kejang kaki, senggugut teruk, gastrik, sakit kepala, sakit saraf, kebas kaki tangan, tumit kaki pecah merekah, mereka yang tak cukup tidur, ibu keletihan melampau, ibu hamil sembelit atau berak berdarah.

Berminat untuk dapatkan Ostematrix Shaklee?
KLIK SINI UNTUK MEMBUAT PESANAN OSTEMATRIX SHAKLEE BERHARGA RM64.93 SEBOTOL


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida